גידול הזמן בין הביקור הראשון באתר מסחר אלקטרוני ועד לרכישה נובע מהזמן המושקע בהשוואת מחירים
הזמן הממוצע בין הביקור הראשון באתר לבין הרכישה עומד על ממוצע של 19 שעות. מחקר זה מבוסס על ניתוח פעילות של 500 אתרי מסחר אלקטרוני.
הזמן הממוצע שלקח מרגע הכניסה לאתר ועד לרכישה:
- 50% לקח מעל שעה אחת
- 40% לקח מעל 3 שעות
- 35% לקח מעל 12 שעות
- 28% לקח מעל יום אחד
- 21% לקח מעל 3 ימים
- 14% לקח מעל שבוע
- 4% לקח מעל שבועיים
הממצאים מראים שבתהליך השוואת מחירים בין שתי אתרי מסחר אלקטרוני, חותם אבטחה HACKER SAFE השפיע בממוצע של 14% על החלטות הקונים. כאשר משך הקנייה נדחה לזמנים ארוכים אזי השפעת חותם אבטחת מידע היה גדול יותר.
הגידול הממוצע במכירות כפונקציה של משך הזמן שהקניה מתעכבת:
- 8.2% מעל הממוצע כאשר הקניה מתעכבת ב 3 ימים
- 18% מעל הממוצע כאשר הקניה מתעכבת ב 7 ימים
- 30% מעל הממוצע כאשר הקניה מתעכבת ב 21 ימים
|